REVIEW Beaba Babycook | My Lovely Little Alya

REVIEW Beaba Babycook



Sebelum menyediakan makanan, pemilihan peralatan yang sesuai dalam proses penyediaan memberi anak makan sangat penting. Pastikan alatan yang dipilih itu benar-benar boleh digunakan dan tidak menyusahkan.

Memperkenalkan makanan pejal kepada anak adalah langkah yang paling penting dalam perkembangan hidup mereka. Supaya anak mendapat khasiat yang secukupnya, berilah dia hanya yang terbaik. 

Saya suka ketengahkan dan berkongsi produk yang terbaik, sangat praktikal dan memudahkan penyediakan makanan pejal yang berkhasiat untuk bayi dengan penggunaan Babycook dari jenama Beaba. Kenapa Beaba? Ia menjadi kepercayaan ibu bapa masa kini dengan produk yang sangat inovasi lebih dari 24 tahun sejak ditubuhkan. 

Segala permasalahan dari segi penyediaan makanan pejal untuk bayi dapat diselesaikan dengan sangat mudah. “Homemade baby food” dapat disediakan sendiri di mana lebih dijamin bersih dan yang penting berkhasiat. Makanan yang disediakan sendiri tentunya lebih segar dan lebih lazat jika dibandingkan dengan makanan yang sudah disimpan lama dalam botol. Beaba Babycook berfungsi  4 dalam 1 sebagai alat untuk mengukus, menghalusi, menyahbeku, dan memanaskan makanan bayi.

 



pastikan alatan yang dipilih benar-benar boleh digunakan dan tidak menyusahkan

Review dari blogger terkenal - Yuyu Zulaikha :


1 comments:

Unknown said...

Kindly share ur experience too as well. Very appreciated it, thank you :D

Post a Comment


up